Výukové materiály pro nadané žáky Odesláno 29.01. 2024

Nadační fond Qiido vytváří výukové materiály pro nadané žáky a má také komplexní vzdělávací online program pro MiND žáky. Podívejte se na webové stránky: ... detail

Výukové materiály Odesláno 20.03. 2017

Vážení návštěvníci našich stránek, projekt Vzdělávání nadaných již skončil. Pokud máte zájem o naše materiály, napište si o ně přímo na mail: vzdelavaninadanych@seznam.cz. Děkujeme za pochopení... detail

Zobrazit všechny novinky

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpoètem Èeské republiky

Nápady do výuky

Tipy na knihy, akce, odkazy na zajímavé stránky.. Zobrazit více

Vybrané rozdíly mezi mimořádně nadaným a bystrým dítětem
podle L. Cvetkovič-Laye

umí odpovědět klade otázky
zajímá se je zvědavé
má dobré nápady má neobvyklé nápady
snaží se dobře zvládnout zkoušky i když se nesnaží, udělá dobře zkoušky a testy
odpovídá na otázky zajímá se o detaily, rozpracovává je a dokončuje
je vůdcem skupiny je samostatné, často pracuje samo
lehko se učí všechno už ví
je oblíbené u vrstevníků vyhovuje mu společnost starších dětí a dospělých
chápe významy samostatně tvoří závěry
vymýšlí úkoly a úspěšně je plní iniciuje projekty
přesně kopíruje zadané úlohy vytváří vlastní řešení
cítí se dobře ve škole cítí se dobře při učení
přijímá informace využívá informace
dobře využívá naučené hledá nové možnosti využití naučeného, experimentuje
má dobrou paměť má dobrý předpoklad
je spokojené s vlastním učením a jeho výsledky je velice sebekritické

Srov. LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa. Bratislava: Iris, 2003, s. 87.

« zpět

Unikátních návštěv:  1.694